Livet på Skeikampen, 1 mars

Halloj!
Sett på Melodifestivalen ikväll. Linda Bengtzing är ju alltid bra :) .

Idag har jag mest bara latat mig. Hade tänkt att åka till Kvitfjell men hade ingen lust med langrenn och hittade inga förbindelser, så det blev inte så.

Imorrn ska jag jobba. Och i början på nästa vecka ska mina nya skidor komma!!

Har varit en del holländare här nu, inte så lätt att prata med dem som inte kan engelska men... Skog heter i alla fall typ "borsch" på holländska. Hade en jättegullig tjej igår på 4 ½ år som jag drog in i skogen, hon ramlade typ 10 gånger på ett åk. Men efter det blev hon nästan sur om hon inte fick åka i skogen. Ibland har man roliga elever... :)

Nu ska jag hem och snart gå och lägga mig så jag är pigg och glad (är man alltid när man är skidlärare..) imorrn.
Bon8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0