La vie aux Diablerets - 17 februari

Halloj!

Ovanligt väder idag, SNö! Har säkert snöat 2-3 dm här idag! Det var lite jobbigt för barnen att ta sig fram i all lössnö, men det var härligt för mig sen. =)

Igar när jag hade slutat jobba sa drog tva andra skidlärare med mig ner i offpisten. Jag visste inte om det var brant och svart eller nanting men jag hängde pa och det gick bra. Dom som jag akte med är riktigt bra skidakare men jag kände att jag inte kunde fega ur, det har jag gjort alldeles för manga ganger innan. Det var lite svart för att det var brant samtidigt som det var massa träd och skarig snö, men det var skoj!

är nu inte bara skidlärare utan ocksa servitris när jag äter med barnen. Vi är tre skidlärare som har hand om cirka 40 hungriga och högljudda barn varje dag.

Vi hade Ski Show igar. Jag var en liten djävul igar ocksa. =) Det är coolt att se nagra av de andra skidlärarna, nagra är riktigt grymma pa formationer!

Bon8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0