Livet på Skeikampen, 15 mars

Salut!
Perfa-väder har det varit idag. Några minus, strålande sol och vindstilla! Perfekt när man kör skidskola i alla fall. Körde lite med mina nya skidor på eftermiddagen. Dom är SUPERGRYMMA!!! Hårda och långa så jag får jobba när jag kör, blir mycket roligare då när det blir lite utmaning och åka! Fischer RC4 Progressor heter dom :) .

Familjen har varit och hälsat på i veckan. Det var roligt och lyxigt när jag fick mat varje kväll :) . Synd bara att dom lyckades pricka in den veckan med det sämsta vädret på hela säsongen, tåket hela veckan.

Började med min nya härliga vana i söndags, springa en runda varje morgon. När jag jobbar går jag upp en timme tidigare för att gå ut och springa :) . Riktigt skön start på dagen!

Bon8!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

godnatt, hoppas att du drömmer sött inatt :]

2008-03-15 @ 23:47:50
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0