Livet på Skeikampen, 23 mars

Tja tja!
Idag har jag bränt lagg nästan hela dagen. Körde i den svarta på framsidan; manchester, typ inget folk och trevligt åksällskap. Det gjorde ju inte saken sämre att de spelade Ljudet av ett annat hjärta på Nystuen! Fick "lära mig" att det går väldigt bra att köra rakt ner nerför alla backar, kanske inte så bra lärdom men riktigt skoj! :) Tur att jag har nya skidor för med de gamla hade det inte funkat så bra.. Ska bara lära mig o "ta" krönen också. Fick info om hur man ska göra men jag måste öva. Är lite feg också.

Sen på eftermiddagen var det Vinkel som gällde. Upp tog typ 7 min, ner tog 7 sekunder.. En expressstol skulle inte skada där :P . Tog ett break på eftermiddagen och grillade korv i solen (som senare gick i moln). Kjempekoseligt var det!

Riktigt bra dag har det varit idag. Den började med en springtur i 18,6 minusgrader och strålande sol, kunde Änte bli bättre! ;)

Skulle vara grymt skoj och åka den offpisten jag fick visad för mig idag. Brant som attan, men med puder skulle det sitta riktigt nice. Får säga att jag ska med dit och köra ner där när (inte om :P ) det kommer lite puder.

Får besök nu i veckan, trevligt :) .
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Godnatt :)

2008-03-23 @ 23:15:25
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Titti

Haft en trevlig påsk? :)

2008-03-23 @ 23:29:15
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Emelie

HMPF?! Vad är det jag läser?! Emma?! Feg?! På skidor?! Detta är inte möjligt!

Hur är det annars? Hoppas allt är bra, verkar inte gå någon nöd på dig iallafall! Här har vintern kommit tillbaka med full kraft, jag som vill ha VÅR!!!

Kram på dig!

2008-03-25 @ 17:48:14
URL: http://hendeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0