Livet på Skeikampen, 26 mars

Hej!
Igår var en underbar dag! Först hade jag en grupp på 7 barn. Jag tog dem till en röd backe, Zorro, och visste inte hur det skulle gå. Men det gick jättebra, inga problem alls. Efter det kom min lärare. Det finns inget och ingen som är negativ när han är i närheten! Det var kul att snacka med honom och åka lite skidor. Då snöade det och blåste väldigt mycket. Sen gick jag in och värmde mig och pratade med annat folk i en timme. Sen kom det bästa: Offpisten vid Vinkel (-heisen (liften) och -bakken) var full av snö. ½ meter puder typ. Så jag fick uppleva en av världens bästa känslor:
Så mycket snö att det sprutar upp på benen när man åker!
Det finns knappt något bättre! HELT UNDERBART!!! Det sprutade t.o.m. upp snö i ansiktet, riktigt coolt! Det har jag bara upplevt på ett ställe innan, puderveckan i Val Thorens!
Så det var helt amazing den eftermiddagen!

Idag var också en helt ok dag. Hade två lektioner. Sen blev jag fotograferad när jag körde lite i en svart och sen en röd backe, det var skoj men lite svårt att göra helt rätt. Eftermiddagen idag ägnades också åt pow pow! Lite tyngre snö idag och lite mer uppkört än igår men ändå RIKTIGt NICE!!!

Hoppas på att få åka till USA i sommar och jobba som lägerledare på ett camp. Skulle vara grymt kul, men det är mycket som ska fixas innan.

Hare bra allihop!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0