Livet på Skeikampen, 8 mars

Tja tja!
Idag har jag varit "starter", alltså den som står i starten och skickar iväg de tävlande i banan. Det var nämligen slalomtävling med ca 65 personer idag. Lite sån här oseriös men skoj grej. Jeg syns det var morsomt :) .

Igår var det banåkning för mig. Jag och en kompis satte upp en bananbana. Ja, den blev väldans skev. Portarna skulle vara i 2 linjer men det blev mer som en banan hela banan. Sen satte vi om den och då blev den bättre fast för tight. Lite senare ökade vi avstånden men det kändes knappt någon skillnad. Imorrn ska vi kanske köra bana igen och då ska vi ha kjempeSTORA avstånd :P .
Eller så blir det park imorrn, kanske blir både och. Måste ju klara en 180 när småkillarna gör en 360 hur simpelt som helst. Nästa steg sen blir en kangarooflip för min del... lr inte om jag vill bli gammal ;)

Just nu är det snöstorm här, och när jag tänker på det så är det rätt stor chans för puder imorrn. Ska upp tidigt och springa och sen bär det kanske av till baksidan och köra puder... Man kan ju hoppas på att det blir fett nice!

Ska hem och snart gå till kojs så springturen imorrnbitti blir en njutbar upplevelse :) .

Har haft en skoj vecka med mycket rolig åkning med barn och vuxna! Alla gillar skogen, så även jag.

Bon8!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkar som du har det bra du!
Har du fått skafferiet påfyllt också? Träffade din mor på willys igår...
Ha det bäst!
Hörs snart hoppas jag, suttit å rensat bland massa bilder idag.. Massa studentkort, och ja, jag erkänner, jag saknar dig..

Kram på dig!

2008-03-09 @ 21:43:04
URL: http://hendeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0