La vie aux Diablerets - 14 februari

Salut tout le monde!
Har snöat väääldigt mycket här senaste veckan sa det har varit GRYMT mycket puder vissa dagar. Har hunnit med nagra ak pa morgonen, lunchen och eftermiddagen. Annars har jag jobbat, cirka 4 timmar om dagen. Trodde jag skulle vara ledig idag men blev tillfragad om jag kunde jobba sa jag jobbade pa eftermiddagen i JDN.

Imorrn blir det jobb igen. Ska vara i Isenau nu kommande veckorna, börjar med Classe 1 (den lättaste) och far se vad det blir sen. Ska möta en del av barnen vid kabinen pa morgonen och sen äta lunch med nagra. Ska bli skoj att jobba i Isenau nu med lite större barn och lite mer skidakning. Tror inte att man kan fa mat pa skidskolorna i Sverige.. lite annorlunda. =)

Bor här i Les Diablerets hos en dam. Hon har  en katt och en hund, väldigt snälla, gulliga och gosiga djur! Hunden vill helst bli klappad 24/7... Och katten är faktiskt större än hunden. =)

Ta hand om er!
Bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0